tirsdag den 15. juni 2010

Oplevelsesrig dag!

En dag med masser af oplevelser!
Jeg lagde ud med at stå "tidligt op" og tog til et møde, hvorefter jeg drønte hjem, gjorde mig klar, tog ned på Store Torv i Århus, hvor der var fodboldkamp, Danmark - Holland! Den endte desværre 0-2 til de orange, men vejret var godt og stemningen i top!
















Jeg blev samlet op af Jeanette nede i byen, hvorefter vi drønede ud og handlede ind til vores "Spis maven flad" og tog hjem og lavede mad! Jeanette skulle til Vejle og se tre gradueringer i Jiu Jitsu, så hoppede med på denne oplevelsesrige tur. Det var min første gang, trods Jeanette har trænet i mange år, at jeg så både træning og graduering. Da det var færdigt, så blev jeg lige kaster rundt af Frank, som har det sorte bælte... Det gik så stærkt, at vupti, så lå jeg der ;-) Men her ser i billedet, som Jeanette nåede at få...

"klar" råbte jeg og baaaam, så lå jeg der på gulvet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar