søndag den 18. juli 2010

Lamebook - det bedste og værste fra Facebook

Jeg så dette linket til Lamebook på Facebook og gik i krig med at læse... hold nu op, hvor er det grineren... Ville ønske mine venner, ville skrive sådan noget sjovt nogle gange :-) Se her, hvis du/I vil have smil på læben...

Jeg laver lige en update her d. 16/12-11, da jeg kan se, der er mange hver uge, der finder dette link til mit indlæg igennem google. Og linket til den danske side findes desværre ikke mere. Derfor har jeg nu revideret hjemmesiden til den udlandske udgave:

Lamebook's hjemmeside: http://www.lamebook.com

Billedet er lånt fra www.lamebook.com

3 kommentarer:

  1. Den er så fantastisk sjov den side... helt klart et bookmark værd ;-)

    SvarSlet
  2. Den findes også i en amerikansk version: lamebook.com. Kan helt klart anbefales. ;-)

    SvarSlet
  3. Cool - det skal da tjekkes ud, for jeg har nu læst alt indenpå den danske side og jeg har grint højtlydt, trods jeg var alene :-)

    SvarSlet