tirsdag den 20. juli 2010

Fernisering 2010 - van Gokke

Den store dag kom, hvor jeg skulle til Fyn og se mesterkunstneren van Gokke's udstilling på Galleri AA Lund i Kerteminde.



Jeg elsker hans malerier, da alle disse farver og motiver gør mig så glad.Vi ankom kl. 19.00 fredag d. 10. juli, hvor han havde inviteret os til fernisering.

Jeg har fået lov til at låne disse billeder af Fotografen Lars Heltborg

























Udstillingen fandt sted:
Galleri AA Lund
Langegade 44C
5300 Kerteminde

Et rigtig hyggeligt sted med charme og sjæl.


 
Her er mesterkunstneren van Gokke alias Jørn Heltborg (tv.)


Her er lidt blandet fra hans udstilling


Fra venstre: Mig (Anja), van Gokke, miss Gokke, Kurt & Carina (min mor)

Sidste år købte jeg dette billede, som jeg nyder hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar