torsdag den 22. juli 2010

HAMA perler - Anja 6 år!

Ja, så blev jeg lige 24 år yngre... :-)
Jeg er blevet helt bidt af at lave perleplader! Så jeg var i BR for at købe dette kit, hvor den søde ekspedient  spørger "skal det pakkes ind"? og jeg svarer pænt "Nej, jeg har noget andet, der hjemme som skal pakkes med i gaven"... Shit... Hvorfor kunne jeg ikk bare være ærlig og sige, at de var til mig selv?!
















Jeg slapper sådan af, når jeg sidder og sortere farver og lægger perler på pladen... Det er virkelig afstressende... smiler... Jeg kan fornemme de rystende hoveder bag skærmene, men det er helt ok. Nu har jeg løjet for ekspedienten, så nu skal sandheden frem i lyset... hehe...







Jeg er så glad for dette indkøb!

2 kommentarer:

  1. ha ha... det er satme sjovt. Har også selv lige været inde på min datters værelse og rippe hendes perlekrukke for perler. Dog var det ikke til perleplader men til forfang på min fiskestang... det er også en meget afstressende aktivitet... fiskeri altså ;-)

    SvarSlet
  2. Og ja nu skal jeg ikke gøre mig klog på fiskeri og forfang ;-) Men det er nu altid rart med en afstressende beskæftigelse :-) Jeg nyder i hvert fald at kunne være 6 år i ny og næ :-)

    SvarSlet