onsdag den 11. januar 2012

Prinsessen Cæsar

Ja.... jeg sagde prinsesse, for trods det er en hankat, så er han total en prinsesse i dagligdagen...
Han vimser rundt, miaver lidt, så han får noget opmærksomhed, er en taske-kat ;)

MEN han er en super skøn kat med alle sine feminine sider
- han skal opleves :)


















"Ahhh... ligger lige lidt her og nyder livet"

























"Når jeg er inde, så sover jeg ellers vil jeg forkæles med kærtegn og mad"

















"Hvad laver du?... orker ikke du tager billeder af mit skønne jeg"























"Okay, så får du lige et prinsesse-portræt af mig"















"Heeey, et kameradæksel... juhuuu, så skal der leges"






















"Elsker kasser, poser og tasker... alt hvad jeg kan ligge i er så hyggeligt"


























"Hey, hvad vil du manner?!"
























"Århhh.... gaaab... livet er hårdt... ligger bare her med varme i gulvet"



Ingen kommentarer:

Send en kommentar