tirsdag den 8. marts 2016

Min udstilling på Filosoffen

Jeg havde den store fornøjelse i Februar at udstille sammen med KulturmaskinenFilosoffen i Odense. Jeg har aldrig prøvet det før og det var i sidste øjeblik, jeg kom med, så der skulle gøres en masse tanker på meget kort tid.

Det endte ud med 8 billeder.
Tanken var at vise lidt forskelligt, hvad jeg tager billeder af. Der skulle være et barn, en voksen , noget natur og et dyr. Og derudover havde jeg 4 manipulationer med. Det var med stor succes, for jeg fik nogle gode snakke med folk omkring hele processen og udarbejdelse af den.

Sådan hang min udstilling i 14 dage.













Collagen her er et meget lille udsnit af, hvad der ellers lige var der. Alle værksteder på Kulturmaskinen var tilstede: Mediegrafisk, Ler og Tekstil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar