mandag den 22. august 2016

Sælsafari på Mandø

I weekenden var Jonas og jeg taget på Mandø for at fotografere sæler. 

Jeg nåede lige at ankomme til solnedgangen fredag! Der var Jonas taget afsted på en speciel aftentur alene med guide med traktor :-) Aftenen var helt stille med havblik - super flot syn. Se timelapsen af solnedgangen nede i bunden :-)

Da man ikk selv kan komme derud pga tidevandet, tog vi lørdag en fælles tur. Man har kun 30 min. så er det tilbage i traktoren medmindre, du vil blive derude og hentes 8 timer efter ;-) Vi var lidt uheldige, at der lige havde fløjet en helikopter, så de 1500-2000 sæler var hoppet i vandet, som der var spottet aftenen før.

Jeg vil meget gerne tilbage en dag igen! Det var en skøn oplevelse og området derude er super smukt! 

Det var fedt at have en at dele dine fotooplevelser med :)
Se Jonas fantastiske billede(r) på Facebook eller på hans Instagram

Mine billeder er stadig at finde på Instagram eller på min hjemmeside












Ingen kommentarer:

Send en kommentar