tirsdag den 7. september 2010

FED Fredagen i Tivoli Friheden

Hold op en aften vi havde i Tivoli Friheden! Det var så hyggeligt og fantastisk på en gang :-)
Jeg viser her aftenen i billeder :-)

























Vi lagde 20 kr. på tre numre OG vandt!



















Vi vandt 2 x Candyfloss værdi 60 kr. (altså har vi sparet 40 kr.!)









Så fik jeg lige pludselig en crazy idé om, at jeg skulle springe ud fra Sky Tower.
Jeg nåede ikke at tænke over det, før jeg stod og fik sele på og var på vej op! Vi var fire, der skulle springe og da jeg ligesom var den sidste, der der kom med i elevatoren, så troede jeg også, jeg var den sidste, der skulle springe... men nej, for manden sagde "damerne først". Så inden jeg fik set mig om, så hang jeg i min sele med 30 meter ned til nettet. Han prøvede at distrahere mig med spørgsmål, men jeg vidste, han bare lige pludselig ville slippe! Så da han sagde "du hiver bare i snoren, når du er klar" hvorefter jeg svarede " hvilken snooooooor" og så var jeg i frit fald... Det sugede i maven og jeg nåede at tænke så meget på vej ned. Fattede ikke, at jeg var så længe i luften, inden jeg landede... men det var jo kun 4 sekunder... hvilket føles som meget længere! Jeg skreg bare f******ck hele vejen ned... og var helt oppe og køre i langtid efter! Det skal helt klart prøves igen, for nøj hvor var det fedt :-)

Billedet er lånt her

























Det er det fedeste, jeg nogensinde har prøvet i denne kategori!

Billedet er lånt her

Næste mål er faldskærmsudspring!



















Efter et ordentlig sus i maven og en del mere våd end da jeg kom, gik vi videre til Sanne Salomonsen koncert! Hun er bare en skøn Rock Mama :-)

























Inden vi tog hjem, skulle præmien spises. Annete og jeg spiste candyfloss og grinte til vi var fedtet helt op bag ørerne, hvilket resulterede i en mindre vask på deres tolietter :-)

Jeg tog glad hjem med smil på læben, drak mig en kop varm kakao, røg en smøg og puttede mig godt under dynen, for at gøre mig klar til Ingerslev marked dagen derpå :-)

1 kommentar:

  1. Dejligt at se du har haft en god tur. Men er det også nødvendigt med det spring?
    Kærlig hilsen fra en mor, der er glad for først at vide noget om det efter springet har fundet sted :o)

    SvarSlet