torsdag den 24. marts 2011

1. billede med nyt kamera...

... det siger ikke ret meget andet end jeg har fået mit ønske-kamera, Canon EOS 550D, og at jeg sad i min sofa og bare trykkede på knappen. Men jeg synes, der er noget symbolsk i dette første billede :-) Så derfor vil jeg dele det med jer :-)

Jeg er SÅÅÅ glad for mit nye kamera, at det bliver en fornøjelse at rende ude hele foråret, sommeren, efteråret og vinteren :-) Lige nu er jeg i gang med at læse 260 sider manual, der fulgte med, da jeg skal vide ALT om dette vidunder :-)

















På billedet ses noget af min stue!

2 kommentarer:

  1. Husk du behøves kun at læse de sider på dansk.. :)

    SvarSlet
  2. Hehe... hele manualen er på dansk - Alle 260 sider ;-) Jeg har smidt den svenske og finske udgave ud ;-)

    SvarSlet