fredag den 20. april 2012

Læse læse læse...

Ja, jeg er her stadig... men det bliver ikke til så meget håndarbejde i øjeblikket, da jeg er kommet i gang med at læse igen... Det har været savnet i 2,5 år, så jeg giver den gas ;-)

Jeg nappede lige disse 4 bøger på billederne indenfor en halvanden uge...















Jeg takker min veninde Molly, fordi jeg fik disse bøger af hende, som fik mig igang med at læse. Det er bøger, som er fra den virkelige verden. Det er barsk læsning om hvordan en kvinde og hendes børn må søge i skjul fra en voldelig mand og hans venner. Nervepirrende og chokerende læsning. Jeg havde tåre i øjnene flere gange undervejs, da man bliver påvirket af, hvordan en almindelig svensk familie kan blive ødelagt af én mand, som hun forelskede sig i... De kan anbefales





















Denne bog har jeg købt engang i Bilka eller lign i den tro, at det var en krimi roman, der stod alene... Men Molly fik mig fortalt at det er en hel serie og jeg havde læst nr. 2... jamen hvad gør man så?! Jeg gik da i boghandleren og fik anskaffet mig nr. 1, 3 og 4, så nu kan jeg komme i gang med dem. De kan dog heldigvis læses alene, hvis det var, sagde den søde ekspedient i Dalum Bog&Idé. Men jeg vil have det hele med ;-)
Men denne bog handler om netdating og en farlig mand der er på fri fod, som benytter sig af datingsider til at finde sine ofre... En spændende krimi :-)

God fornøjelse, hvis du går i gang :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar