tirsdag den 24. april 2012

Mere læsestof til miiiiig :-)

Ja, så måtte jeg jo ud og investere i nogle bøger, eftersom jeg var ret vild med Sara Blædel's bog, jeg skrev om i sidste indlæg, Så jeg måtte jo have mig nr. 1, 3 og 4, så må jeg købe de sidste, hvis det stadig fanger mig, når jeg er færdig med nr, 4 ;-)

Lige nu er jeg i fuld gang med 1'eren og den er bestemt ligeså god som 2'eren, så jeg nyder det bare. Jeg regner faktisk med at blive færdig med den i dag!
























Som i kan se, så er der to ekstra krimier øverst på billedet. Det var nogen den søde dame i Bog&idé solgte mig, som skulle ære super gode, så dem ser jeg også frem til :-)

På billedet nedenunder, der havde jeg lagt op til at tage billedet her til bloggen, da Buster (min undulat) absolut ville være med, så jeg lovede ham lige at vise ham frem også ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar