mandag den 6. juli 2015

Min første gang på skydebanen!

Så fik jeg den store chance for at komme med ind i Odense Skydeklub, da jeg havde givet min veninde et gavekort til en fotografering i julegave :-)

Og det endnu mere fede er, at jeg fik lov til at prøve!!! Det skal prøves igen en anden god gang igen. Jeg må jo indrømme, jeg er lidt bange for de våben der og har MEGET stor respekt for dem :-) Men det gav et fedt sus!

Men her er billederne og hvad der kom ud af en en skøn veninde og en pistol.

(Klik på billederne for at se den i større størrelse)







2 kommentarer:

  1. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlet
  2. 3-Iron Iron Clovers with Stainless Steel - Titanium Arts
    The titanium mug three iron pieces are also titanium grinder used titanium helix earrings to make the three iron sets. titanium piercings With a pair of 2-piece Iron Clovers samsung galaxy watch 3 titanium with Stainless steel the steel plates will

    SvarSlet