tirsdag den 29. maj 2012

De 4 bøger jeg læste sidste uge!

Sidste uge læste jeg disse 4 bøger... så nu er jeg oppe på 12 bøger på 1,5 måned... Jeg tror, jeg er lidt mættet for en stund... men også kun måske ;-)


































Sara Blædel's bøger er så super skønne og meget lette at læse, så man sluger dem bare og så har man lige pludselig læst de første 7 inden for meget kort tid. Så nu mangler jeg bare nr. 8 "De glemte piger" som er på markedet. Men køber den, når den er blevet lidt billigere, da jeg ville købe mig fattig, hvis jeg skulle købe alle mine bøger til 299,- Men jeg glæder mig til at læse den :-) Man falder hurtigt ind i Louise Rick's hverdag i Drabsafdelingen i København. Nr. 4 "Aldrig mere fri" har for mig været den bedste af hendes bøger :-)

Chris Carter holder MAX, jeg er vild med den skrivestil, så måske jeg skulle bevæge mig mere over i thriller-genren, for nøøøøj hvor er det spændende ;-) Han kan varmt anbefales. Og hvis man kender filmen "Seven" så giver det i hvert fald mig samme følelse.
Hovedpersonen jagter med sin makker seriemorder, der virkelig godt noget ud af, at gøre det spændende for os læsere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar