fredag den 25. maj 2012

Intet nyt ;-)

Ja det er altså intet nyt fra mig i disse dage...

Jeg nyder solen og får læst voldsomt meget ;-) Har de sidste ca. 1,5 måned kværnet 11 krimier/thriller romaner og jeg nyder at være kommet i gang med at læse igen :-)

Jeg har en lavet en del kreativt for et stykke tid siden, men har ikke lige fået gjort det klar til at lægge billeder herinde, så det kommer, når det er vejr til at side indenfor ;-)

Her er lige et par stemningsbilleder af de sidste par dage... bogen jeg sidder med, er jeg liiige blevet færdig med og kan på varmeste anbefales.

Chris Carter er virkelig en god forfatter i mine øjne. Han formåede at holde mig til "ilden" hele vejen igennem bogen. Krucifiks morderen skal læses, hvis man er til denne genre - den er død spændende hele vejen igennem :-)



























Cæsar var med i dag, da jeg lå på solsengen og læste... han synes det var sjovt at ligge på ryggen på græsset med potterne oppe solsengen, så han kunne sætte kløerne i mig - den bandit ;-)

Jeg vender tilbage med billederne af godterne jeg har lavet en dag ude i fremtiden :-)

God sommer :-)


1 kommentar:

  1. Du skrev til mig angående opskriften på yoghurtis. Ja, min blog er ret inaktiv lige i øjeblikket, men hvis du klikker på linket til opskriften, og ændrer "stineclausen" til "fine-stine" i adresselinjen, men lader resten af adressen stå, så skulle det virke. Ellers skal du være velkommen til at skrive igen :)

    SvarSlet