fredag den 22. marts 2013

Bloglovin - nyt... smart?

Så lukker google reader 1/7... og kan se alle andre her i blogland får deres faste læsere over på Bloglovin så må jeg jo ligesom også få min blog derover... Og det er sgu egentlig ret smart, så synes da mine faste læsere, skal have muligheden for denne smarte løsning :-)

Jeg klikkede på et link tilsvarende dette nedenfor på en af mine faste bloggere, jeg følger... og der skete det hele automatisk... alle de blogge, jeg følger, kom sammen på en profil på Bloglovin og det ser meget overskueligt ud. Og det var så simpelt, at jeg loggede ind med min Facebook konto :-)

Nu har jeg alle mine blogge ét samlet sted og hvor er det bare dejlig nemt og overskueligt (havde jeg dog også før, i programmet Reeder)

Men klik på linket, for at følge mig, hvis du vil være sikker på at få en reminder, når der sker nyt ;-)

Follow my blog with Bloglovin

















Her kan du se et skærmdump af min side så du kan se hvor nemt og overskueligt det er :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar