onsdag den 13. marts 2013

IMG_0001.jpg - første klik!

Traditionen tro, så skal jeg vise det første billede som mine nye kamera tager ;-)
Trods jeg kun har gjort det en gang før - med dette indlag ;-)
Det er først efter jeg har taget billedet og får det over på computeren, at jeg opdager min bogreol igen har stået for skud ;-) Hvilket gør, jeg bare må have denne her tradition med første billede på bloggen ;-)

Billedet er ikke noget vidunder, men det er mit første skud på mit nye Canon EOS 6D :-)


















Jeg er SÅÅÅ glad for mit kamera, og kan ikke vente til foråret kommer, samt fotostudiet kommer op og stå inde på Kulturmaskinen.

Så der bliver ikke rigtig gjort så meget kreativt i håndarbejde lige nu ;-)

Ved godt der ligger sne lige nu, MEN vil alligevel ønske jer alle sammen et rigtig godt forår :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar