mandag den 2. august 2010

Fynsk weekend

Forrige weekend var jeg på besøg ved min lillebror (Tobias) og min svigerinde (Marlene) i Nr. Lyndelse... Det var en super dejlig weekend, hvor vi lagde ud med at grille hos Morten og Jeanette om fredagen... lørdag stod på afslapning, film og en masse læsning fra min side :-) Søndag lavede vi pølsehorn og cookies, som skulle med bringes til Aalborg Zoo om mandagen. Søndag aften grillede vi ude ved Tulle og Marie, hvor jeg fik alt det kød, jeg kunne spise :-)
Så i alt en skøn weekend på Fyns land :-)

























Her er Baloo, deres skønne labrador

























Min "lille"bror ved siden af det største køleskab, jeg nogensinde har set i et privat hjem


















Marlenes fantastiske cookies

















Og her er mine glemte pølsehorn, som blev ret tørre af at bage en del for længe ;-)

Dejlig weekend!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar