fredag den 13. august 2010

Løkken og Picnik

Jeg faldt over dette online-billederedigerings-program på en blog for en stund siden. Jeg har leget med det og der er mange muligheder, hvis man vil lave skæg og ballade eller bare vil redigere sine billeder helt simpelt. Hvis man ikke har eller kan finde ud af Photoshop, er dette et godt bud på et program. Jeg har her taget nogle af de billeder fra Stine og jeg var i Løkken for nogle uger siden og sat dem op på "fancy collage" (så kan man så diskutere om man synes om det eller ej ;-)) Men muligheden er der i hvert fald.
Hvis man ønsker at lege lidt, så finder du programmet her: http://www.picnik.com og opret dig på få sekunder.
Her er resultatet af min leg :-)




































































































































1 kommentar: