torsdag den 12. august 2010

Gigantisk påskeæg

Carsten, min lillebrors kammerat, havde givet dette 3 kilos påskeæg til sin kæreste, men det havde hun ikke fået taget hul på! (tror nu også det kan virke meget overvældende, hvis man ikke hedder Anja ;-) Så da vi var ude og grille hos dem, blevet der taget hul på det!

















Carsten åbner op for godterne :-) 3 kg mørkt chokolade!











KÆMPE må man sige.... har aldrig set noget lignende... mums :-P












Og så blev der delt ud... så da jeg tog afsted fra Flemløse, trillede jeg ud til bilen. Ikke nok med, at jeg havde spist vildt meget lækkert kød (Carsten er slagtermester) og en lækker dessert, men så at slutte af med sådan en omgang chokolade :-) Tro mig... Jeg smilede hele natten ;-)

VELBEKOMME

Ingen kommentarer:

Send en kommentar