fredag den 10. februar 2012

The blue Manga-Anja

Jeg har endnu engang været med i en konkurrence på Worth1000, hvor opgaven lød på at lave en Manga af en billede af et menneske eller dyr. Så jeg lavede et billede af mig selv :)

























Billedet som jeg deltog med. Jeg blev nr. 9 ud af 35 deltagere :) Om aftenen lå jeg hele tiden mellem en 2.-5. plads, men da jeg vågnede op var jeg blevet nr. 9 (Konkurrencen slutter kl. 6 om morgenen). Lidt skuffet blev jeg, MEN hvis jeg ikke havde set de gode placeringer om aftenen, ville jeg være super glad for 9. pladsen. Men nu hvor dagene er gået, er jeg blevet meget mere glad for placeringen :)
















Før og efter billede. Klik på billedet for at forstørre og se detaljer.


























Her kan i se statistikken fra siden af. Hvor man kan se min placering, hvor mange der har stemt, hvad mit gennemsnit er og hvor mange, der har klikket på billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar