tirsdag den 28. februar 2012

Perlestrikket hals

Så fik jeg langt om længe monteret denne hals... den har ligget i skabet siden september sidste, hvor jeg bare manglede og få den syet sammen i nakken.

Jeg strikkede egentlig dette med det formål at blive en poncho på min egen opskrift, men det kiksede, derfor blev det til denne hals... ;-) Den er strikket i Drops Eskimo på pind 8. Og er super dejlig at have på!

Min mor legede lige fotograf i morges nede i sommerhuset :-)

UPDATE d. 7. marts: Jeg har lavet en DIY på denne hals HER


2 kommentarer:

  1. Ser dejligt ud Anja.. Du er en lille hygge moster :o) HVor er hjemmesiden hvor jeg kan bestille mine strømper :o)

    Knus thomas

    SvarSlet
  2. Hej Thomas

    Den kommer aldrig... griner... jeg kan ikke strikke "hjørner" og lign... men bare liiiiige ud i retstrik, vrang, rib og perlestrik ;-)

    Kram Anja

    SvarSlet