søndag den 5. februar 2012

Hjemmelavede RestSutsko

Ja, hvorfor ikk få brugt alt det rest garn, jeg har liggende til noget fornuftigt. Opskriften er en hjemmetænkt en, hvilket dog også gav lidt laaaange problemer... og ja sutskoen var alt for lange kontra tykkelsen til foden, da jeg havde strikket min første hjemme-tænkt sutsko, men skoene skulle være ens, så jeg lavede nr. 2 også efter den opskrift... Jeg smed dem i vaskemaskinen og håbede på det bedste.

Min svigerinde og jeg farede ud til vaksemaskinen, da den var færdig... Og der fik vi os et godt grin, for ikke nok med den ene sutsko var MEGET for lille, så var den anden meget lang og havde ligger inde i de cowboybusker, som jeg vasket med for, at der var noget at valke skoene med. Så det endte med jeg må hive i den ene og gøre bredere i den anden. Og tog faktisk sutskoene på i våd tilstand for at forme dem efter mine fødder... Så nu har jeg et par filtede sutsko, hvor den ene er lidt større end den anden, men dét ser man ikke ;)



2 kommentarer:

  1. De er da super fine :-)

    Kram Stine F.

    SvarSlet
  2. Tark :) Det er de første sutsko, jeg har lavet til mig selv :)

    SvarSlet